Първи впечатления от Opel Cascada 2.0 CDTI AT

Общи 03 октомври 2013 | Speed-Press.com A- A+ 9165 посещения | без коментари

С лансирането на Cascada Opel иска да изпързаля конкуренцията – защото кабриолетът от Рюселсхайм навлиза в премиум лигата с цена на масов модел. 4-местният автомобил е кола, в която си заслужава да ви видят – т.е. отговаря на първото и най-важно изискване за успешен кабриолет. „Откритият характер“ на Cascada има и други положителни черти – гюрукът се сгъва само за 17 секунди, и то при скорост до 50 км/ч. Така че шоуто по улиците е гарантирано. Единствено трябва да внимавате да не объркате разположените един до друг почти идентични бутони за отваряне на гюрука и за активиране на електрическата паркинг-спирачка – за да не стане шоуто прекалено голямо, но не и забавно. За защита от настиване Opel предлага ветробран, който върши работата си много добре, но не дава възможност за превозване на пътници отзад.


Въпреки това Cascada е много успешен кабриолет – но с новите задвижващи агрегати на германците той ще стане още по-успешен. Защото добре познатият 2-литров дизелов мотор със 165 к.с. работи шумничко, а 6-степенната автоматична трансмисия с преобразувател на въртящия момент реагира бавно и не дава възможност на двигателя да разкрие пълния си динамичен потенциал. С ръчна скоростна кутия CDTI би могъл да задвижва машината по-пъргаво – защото разполага със стабилните 350 нютонметра. Cascada 2.0 CDTI AT струва минимум 54 075 лева – при аналогично Audi A5 цената е с 30 000 лв. по-висока, а при BMW Серия 3 – дори с 38 000 лева. Ето защо Cascada определено е изгодна – без значение дали е успяла да достигне нивото на премиум конкурентите си, или не.

Това ни изненадва


Разположението на бутоните за електрическата паркинг-спирачка и за отваряне на гюрука e почти еднакво и са разположени един до друг – човек лесно може да ги обърка.

Това ни харесва


Бързото отваряне на покрива! Само за 17 секунди Cascada прибира мекия си таван – и то със скорост до 50 км/ч.

Това ни липсва


По-модерна скоростна кутия! Трансмисията с хидротрансформатор „убива“ темперамента на мотора.

Извод


Opel е успял да създаде изгоден и сполучлив кабриолет, който ще се хареса на по-улегналите водачи. С нетърпение очакваме новите задвижващи агрегати от Рюселсхайм – защото с тях откритият модел ще стане много по-приятен за каране.

Технически данни


4-цил. турбодизелов, отпр. напр.; работен обем 1956 куб.см; макс.мощност 121 кВт (165 к.с.); макс.въртящ момент 350 Нм; предно задвижване; 6-степенна автоматична трансмисия; дължина/широчина/височина 4696/1839/1443 мм; 0-100 км/ч за 10,4 сек; разход EU-Miх 6,2 л/100 км; СО2 163 г/км
Цена: от 54 075 лв.

 
Ключови думи:   opel
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте