Списание “L`Automobilе” присъжда годишни награди по редица категории. Редакционният му екип съставя списък с ключови събития на годината, като лансирания на нови модели, иновации и др. Членове на журито след това дават своя глас, а най-често посочваните събития печелят награди в съответните категории.
Награда за стратегия на марка е присъдена на Dacia за динамиката на нейното развитие, която се дължи на обновената й и разширена гама, запазила атрактивните си цени, за надеждните и достъпни автомобили с ненадминато съотношение цена/вътрешно пространство.
През 2012 година Dacia представи шест нови модела, а именно Lodgy, Dokker и Dokker Van, както и Logan, Sandero и Sandero Stepway.
Продажбите на Dacia се радват на 15-кратно увеличение между 2004 и 2011. През настоящата година марката е постигала два милиона продажби, като половината от тези продажби са към европейски клиенти.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!