Напоследък Nissan все по-често прибягва до Youtube и Facebook промотиране на продуктите си. Особено интересни са видеоклиповете, които често показват на час по лъжичка, както беше случаят с Juke R. 
За да освежи 370Z за 2013 г., японският производител поиска мнението на феновете си в страницата си Nissan Performance Facebook. Всъщност моделът е създаден по модерния метод „краунсорсинг“ (допитване до клиенти и непрофесионалисти за създаването на някакъв продукт), в случая - пистовия 370Z. От стартирането на така наречения „Project 370Z“, Nissan вече е излъчил два видеоклипа за създаването на автомобила. Ето че дойде ред и за малка тестова демонстрация. 
На първия етап бе добавянето на турбо-кита, окачването и подобренията по спирачките. На втория етап бяха добавени интериорните подобрения, алуминиевите джанти и хромът. 
И в това видео японците ни демонстрират как автомобилът върти обиколки на пистата The Tail of the Dragon (“Опашката на дракона“) като част от тазгодишните “Z-дни“. Въпреки че събитието се състоя през май, Nissan едва сега разкри третото видео. 
Съвсем в духа на пазенето на тайни, няма ни дума, ни вопъл, ни стон на тема конски сили, нютонметри и предаване. Или поне времето на обиколката, или пък какво ще се случи с автомобила, когато бъде напълно завършен. 
 
       Mitsubishi временно спира да прави C-Zero и iOn
      Mitsubishi временно спира да прави C-Zero и iOn
    
     
       Caterham вероятно ще помага на Renault за Alpine
      Caterham вероятно ще помага на Renault за Alpine
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!